25 Kasım 2008 Salı

benim yemenilerim

Yemeni şal

yemeni bluz

yemeni bluz

yemeni tunik

7 yorum:

Adsız dedi ki...

off şahane olmuşlar yaa, arkadaşım keşke bunların kesimini falan resimlesen de biz de öğrensek,çok beğeniyorum bunları fakat nasıl yapıldığını bilemiyorum...ellerine sağlık hele sondakine bittim

Adsız dedi ki...

bunlar benim bikaç yıl öncesinde yaptığım işler.o zaman makinam yoktu malesef.yapılışlarını çekemedim. ama bundan sonra resimliycem kısmetse. sağol ilgin için arkadaşım.

GeCe dedi ki...

genelde benim tarzım değil ama sonuncusuna bayıldım çok güzel

makhina dedi ki...

harika olmuşlar arkadaşım ellerine sağlık.şal gibi olana bayıldım

VİRGO dedi ki...

el emeği göz nuru bence çok değerli çünkü emek vererek yapılan her şey çok güzel blog isminizide
çok beğendim..

Nazkız dedi ki...

Öncekilere de baktım, çok değişik, emeğinize sağlık, sanıyorum satıyorsunuz; güzel yemeniler size bol kazanç getirsin.

Unknown dedi ki...

Çok hoş ve pratik bir çalışma olmuş.