8 Kasım 2008 Cumartesi

blog kardeşliği


el sanatları üzerine olan bloglarda dilin hiç bi önemi yok.tüm dünya ülkelerinden blogcularla birbirimizin dilini bilmesekte fikirlerimizi resimlerle paylaşabiliyoruz.haberi olmadan müdavimi olduğumuz bloglar var.onlardan aldığımız güzel fikirleri ve adreslerini birbirimizle paylaşıyoruz. benimde arasıra ziyaret ettiğim güzel sitelerden http://elainecroche.blogspot.com/ brezilyadan yayın yapıyor. dili de büyük bi ihtimal ispanyolca.yani yazılarından hiç bişey anlamıyorum ama güzel örgü modellerinden faydalanıyorum. şimdi biçok yabancı blog sitelerde bu siteyle alakalı siyah kurdeleli resim ve yazılar var. yani siyah kurdele pek hayra alamet değil tabiki. her gördüğümde içimi bi üzüntü kaplıyor ne olduğunu bilmesemde.blog kardeşliği adına bende bloğumda bu konuya yer vermek istedim. ama çokta merak ediyorum ne olduğunu. dilinden anlıyan arkadaşlar varsa beni aydınlatsın lütfen. arkadaşımızın başına ne gelmiş. konuyu bilmeyince mesajda atamıyorum haliyle.

5 yorum:

makhina dedi ki...

selam arkadaşım aynı şeyi kaç gündür bende araştırıyorum ama bulamadım bir türlü,ispanyolca olunca çözmesi de zor umarım kötü birşey değildir.hayırlı geceler

SOFRAM dedi ki...

Canım merhaba yazın benim de ilgimi çekti baktım. Ama yanılmıyorsam rsimlerdeki çocuğun ölüm haberi gibi doğum ve ölüm tarihleri verilmiş hastane adı geçiyor,hastalık adı yazıyor, melek resimleri eklenmiş. Üzücü bir haber, her ne kadar tanımasak ta başka ülkeden olsa da, ben bu şekilde yorumladım, eğer böyleyse ailesine sabırlar diliyorum, dilerim yanılmışımdır.
Sevgiler...

http://www.cepyakmaz.com dedi ki...

Merhaba ,

İlanlarınızı www.cepyakmaz.com 'da ücretsiz sergilemek istemez misiniz?

Saygılarımızla.
cepyakmaz.com

Adsız dedi ki...

aman ya yine salaklığım üstümde ben bu resmi senin sandım orda da görünce şaşırdım kendi kendime ...jeton köşeli olunca geç düştü tabi:))))) bundan önceki mesajımı sil canım...meğer bu kurdeleyle alakalı kişinin resmiymiş

Adsız dedi ki...

eylül bahçesi arkadaşım biraz zaman aşımına uğradı ama o resim bi çok brezilya bloglarında vardı.resimdeki küçük kız vefat etmiş.11 yaşındaymış.sanırım bi rahatsızlığı varmış kurtulamamış.bu arada verdiğin link i de boşa vermemiş oldun.güzel bi siteymiş.gezdim sayende. ilgin için sağol.